Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008

Standard

ja, nu ved jeg at jeg personligt kan komme op på 15 angreb på 1 sek, uden brug af snyd, men gør det ikke fordi man selv står med bevisbyrden for at man kan gøre det, bevisbyrden kan jeg nemt bevise, men den tid man er spæret er et andet problem, man kan jo intet gøre i den tid, så prøver at holde mig til de 8 - 10 angreb i sek. og ja det kan lade sig gøre at komme op på 15 angreb på 1 sek, troede personligt heller ikke på det før en kammerat viste mig hvordan man skal gøre.

Th0msen
    Guest

Standard

så kan du vel forklare hvordan man gør ?

Vil gerne lære det, bare med 6 angreb

for ctrl + w metoden kan jeg kun komme op på 4 :(

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Lightbulb

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker Vis Indlæg
    Men som skrevet, det der eksisterer er nok mest af alt en uofficiel (og til dels individuel) grænse for hvornår man bliver undersøgt, der er ikke nogen grænse ved hvilken du automatisk vil blive spærret og straffet, så såfremt man ellers spiller rent spil, så er der ingen grund til nervøsitet - så kan man jo snildt klare et tjek-up fra en Hunter....

Der er lidt forskel på om du er udklækket af Morten påskehares chokoladeæg eller hønemor Hannes skrabeæg på Hansens bondegård, men kigger vi bare på et æg, ved vi ikke umiddelbart hvad der er indeni. Du kan være den grimme ælling eller en fin svane!

På samme måde må en MH også undersøge nogen beviser der af og til viser sig at være noget der ikke skal straffes. Enhver sag er individuel og derfor er MHer ikke robotter. En MH må kigge under skallen for at blive klogere.

Snak med jeres MHere - de æder jer ikke som farlige monstre - forklar hvad i har lavet. Og skulle i syntes de ikke lytter og er helt totalt urimelige så klag til Admin (Miel altså). Hvis i kan forklare hvordan og hvorfor de tekniske beviser ser ud som de gør overbevisende, er der jo ingen ko på isen.

Og husk at søge før i spørger om det samme igen og igen og igen...
    Antal angreb pr. sekund 12-14-2008, 11:05 PM

Angående hvordan - tjek guide sektionen!
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    Angående hvordan - tjek guide sektionen!
    er lige i gang med at skrive en ny guide. var lidt utilfreds med den gamle, hvis du vil være så venlig at slette den gamle tråd, så burde der ligge en ny oppe om max en time

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Djarle (Zakariaz)
    Guest

Standard

Der findes altså ikke et officiel svar på dette spørgsmål.

Hverken i denne tråd eller i den ma1974 henviser til er der svar på spørgsmålet. Der er forsøg fra forums mods på at forklare hvordan de ville takle situationen men da ingen af dem har skrevet med andre farver er det personlige holdninger som ikke kan tillægges mere værdi end andre indlæg.

Min vurdering er derfor at du, Saintan, må optage en video hvor du beviser at du kan sende mere end 7 angreb og så sende den til alle Multihunters på serveren sådan at hvis det bliver nødvendigt at sende angreb på den måde, så kan Multihunter ikke tillade at spærre dig fordi du allerede har dokumenteret dine egenskaber / uskyldighed.

Personligt kan jeg 5 med sikkerhed og 6 når jeg tager mig sammen med Ctrl. + Tab metoden. Kender til andre metoder og kunne sikker også opnå flere angreb ved at smide en ledning i min computer, men jeg gider ikke. Har prøvet at blive spærret uberettiget, det tog 3-4 dage for min egen konto. Men det var det mindste, dem jeg sittede kunne ikke komme på før de var hjemme fra ferie igen (den ene var væk i lang tid, clearet med Multihunter, men det betød at kontoen var ubrugelig da han kom hjem) og dem jeg kender IRL som havde brugt min maskine eller jeg brugt deres når vi lavet noget samme IRL blev også spærret. Så en 6-7 personer som blev spærret og alle spærringer blev ophævet uden straf.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Talking

Citat Oprindeligt Skrevet af Djarle (Zakariaz) Vis Indlæg
    sådan at hvis det bliver nødvendigt at sende angreb på den måde, så kan Multihunter ikke tillade at spærre dig fordi du allerede har dokumenteret dine egenskaber / uskyldighed.
    En MH må gerne spærre hvis han eller hun finder en begrundet mistanke om noget og der skal afklares noget og hvis du føler du bedre kan udtrykke dig vha. video end ved igm kan det være det bliver accepteret, men da det nuværende arkiv ikke muliggør at en MH gemmer en video, og alle MHere skal have beviser for deres handlinger til Admin, skal alle sådanne video-beviser først igennem Admin selv, hvilket naturligvis gør processen ekstra langvarig og derfor må du regne med en længere tid hvor du er spærret.

Hvis du gerne vil spærres i en dags tid eller to ekstra og syntes du vil gøre Miel i rigtigt stress humør, syntes jeg derfor det er en fantastisk oplagt idé at du sørger for at sende alle dine dine argumentationer til MH som links til video. Det vil lette MHerne arbejde enormt da de blot skal henvise til Admin.

Personligt vil jeg varmt anbefale avi screen capture classic og med moviemaker kan du sætte en irriterende musiklyd på også!

Det er meget mere kreativt end Bombaytv

I fangede vel ironien?
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. Max angreb i sekund
    By General Bohr in forum Arkiv
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 23-05-2009, 17:40
  2. Antal angreb pr. sekund
    By jras in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 15-12-2008, 01:06
  3. Angreb på 1 sekund
    By Nissenis in forum Spørgsmål