Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 13
    Marcus Furius
    Guest

Standard Spion'er til livs

Hej
    Jeg har tænkt lidt over om det ikke kunne være en ide, at ally stifteren eller ally ledelsen, ville kunne se hvem der er sitter for folk alliancen han styrer???

Det vil unægteligt vanskeligøre brugen af spioner. Måske ledelsen ligefrem skal kunne se hvem der også står som fælles pc-bruger under folkene???

Blot en tanke, il dette fantastiske spil

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    46

Standard

Hvis jeg ikke har en sitter og ikke deler pc med nogen kan jeg stadig være spion og sladre om alting til en anden alliance, så det vil ikke hjælpe dig, desuden er spioner en del af spillet. Nogen kan lide spioner og andre kan ikke.
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    34

Standard

Præcis... de bedste spioner kan ikke afsløres på den måde. Dem der kan afsløres på den måde ville du nok afsløre alligevel.

Marcus Furius
    Guest

Standard

Hvorfor kan folk ikke holde sig til det konkrete forslag istedet for at komme med ubrugelige kommentar... Jeg mener stadig det vil HJÆLPE MEGET med sådan en mulighed. Og hvis I andre kan spotte en der er spion som nruger sitter tricket. Så skriv hvordan i gør istedet... Men brug kun holdbare beviser. Så må vi se hvad i mener i kan gøre anderledes

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    46

Question

Citat Oprindeligt Skrevet af Marcus Furius Vis Indlæg
    Og hvis I andre kan spotte en der er spion som nruger sitter tricket. Så skriv hvordan i gør istedet...
    Lav lister i alliancen om hvem der sitter for hvem og kræv alle har to sittere i alliancen?
    CENSUR

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    31

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Marcus Furius Vis Indlæg
    Hej
    Jeg har tænkt lidt over om det ikke kunne være en ide, at ally stifteren eller ally ledelsen, ville kunne se hvem der er sitter for folk alliancen han styrer???

Det vil unægteligt vanskeligøre brugen af spioner. Måske ledelsen ligefrem skal kunne se hvem der også står som fælles pc-bruger under folkene???

Blot en tanke, il dette fantastiske spil
    Dit forslag har et par problemer - hvad så med de intetanende spillere som forventer at de skal optages i en alliance, men bliver kicket igen så snart de er kommet ind fordi lederne "bare lige" skulle tjekke hvem der sittede ham??

Hvad hvis lederen SELV er spion?? Det er set gentagne gange at en person opnår status til at være del af ledelsen, men egentlig bare er spion for en konkurrerende alliance. Ved at kunne se disse oplysninger, kan han da først virkelig slagte alliancen, da man så kan planlægge efter hvem der sitter hvem og disses onlinetider.

Tornet Kriger samsund's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Helev

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    Lav lister i alliancen om hvem der sitter for hvem og kræv alle har to sittere i alliancen?
    Hmm..

Er det ikke en brud på en Travian regl at have sitter til at køre brugeren 24/7/12?

Eller er det misforstået?

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    46

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af samsund Vis Indlæg
    Er det ikke en brud på en Travian regl at have sitter til at køre brugeren 24/7/12?
    Du må ikke bruge kontorepræsentant funktionen for at holde en konto aktiv 24/7.

Men nu er det jo ikke det som er emnet her - hvis man har begge sitterpladserne udfyldt med alliancemedlemmer er der ikke plads til at en af dem kan være udfyldt af en spion udefra.
    CENSUR

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    34

Standard

Nu kommer vi jo ikke med ligegyldige kommentarer, når du nu selv skriver at det er for at komme spioner til livs.

Men, de gode spioner kan aldrig opdages, for de kører med på alt. Og ellers ligger man ganske enkelt fælder ud. Fx fortæller de 3 medlemmer at der angribes der, 3 andre noget andet osv. på den måde kan du få snævret målet ind til en person.

Jeg har selv været spion på en .com server en gang, og der var jeg da ikke så dum at jeg lod dem jeg spionerede for, være sittere for mig, vi skrev ikke engang igm's til hinanden. vi kørte alt samtale over msn.
    Jeg har også selv spioner ude hver gang jeg spiller, og igen, så er der ingen samtaler over igm, ingen sittere eller noget.

Desuden behøver en person ikke være spion fordi du kan se hvem der sitter for vedkommenen.

Som allianceleder må man også vise at man stoler på sine medlemmer, og muligheden for at se hvem der sitter for hvem, syntes jeg er at vise at man ikke stoler på dem. I vores alliance skal man skrive hvem der sitter for en, men der er så vi kan få fat i en der har adgang til kontoen hvis der fx skal bruges tropper der fra mm.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    46

Lightbulb

Citat Oprindeligt Skrevet af Kattie Vis Indlæg
    Nu kommer vi jo ikke med ligegyldige kommentarer, når du nu selv skriver at det er for at komme spioner til livs.
    Da spioner er en del af Travians gameplay vil det nok mere være noget der hører hjemme under blandet som en snak om spioner generelt, end under ideer, da jeg tvivler på at samtlige brugere vil gå med til at have deres privatliv udstillet på den måde for enhver der blot er medlem af en allianceledelse...

- for hvad rager det egentligt alliance ledelsen hvem man deler computer med - og hvem siger disse personer er kvalificerede til at overholde en tavshedspligt og hvem skal supervisere de overholder den?

Interessant læsning kan være:
    En Spions Bekendelser
    CENSUR

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Spion.
    By TSS in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 04-05-2008, 22:20
  2. Spion
    By zederkof in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 08-04-2008, 18:57
  3. Spion
    By tyrion in forum Spørgsmål