Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13
    Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Udover at jeg også mener det vil øge den potentielle skadevirkning af spioner, samt vil kunne misbruges groft af alliancer (invitere små folk ind, se ingen sitter dem, kicke dem, farme dem nemmere, når de ved de er ene om at passe kontoen), så finder jeg det måske også lige invasivt nok ifht. privatliv hvis man kan se hvem folk har fælles pc brug med...

Derudover, der er allerede i dag virkeligt mange spioner der benyttes ved at de der 'leder' spionerne har deres password (regelbrud) og så benytter det til at tjekke hvad de nu ønsker at tjekke.
    En ordning så alliancelederne kan se hvem der sitter for hvem vil blot udbrede denne form for regelbrud endnu mere.

Og så vil jeg igen fremdrage Sparkys glimrende pointe: Hvad hvis en spion opnår ledelsesstatus? Jeg er selv som spion blevet tilbudt ledelsesstatus, jeg har selv haft spioner der havde ledelsesstatus, jeg har kendskab til massevis af tilfælde hvor min alliance havde spioner placeret i modstandernes ledelser.
    Sidst, men ikke mindst, ma1974 linker til en glimrende lille historie, ShadowStorm (ham der går til bekendelse) havde blandt andet opsnappet pass til min. en med ledelsesadgang, denne person havde i øvrigt også sitteradgang til andre ledere (mener faktisk også han var sitter for mig en gang el. to), så potentielt set ville vi der have en spion der kunne se sitterstatus i 1-3 alliancer...

Så well, jeg tror i mange tilfælde blot sådan et forslag vil øge skaden en spion kan forvolde...

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Personligt syntes jeg at der stadigvæk bør være spioner, det er jo ligesom noget man jo heller ikke kan undgå i IRL krige, selv helt ned til stenalder har der sikkert været spioner. Dog skal dem der leget spioner dog også overholde spilleregler feks. hacking osv. er forbudte

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

vladimir
    Guest

Standard

det er vel ikke reglbrud at... så at sige pludslig kom til at gå ind på en anden alliances eksterne forum

og så finde et brugernavn der ikke er taget, og så registrere sig

kke fordi jeg har gjort det

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. Spion.
    By TSS in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 04-05-2008, 22:20
  2. Spion
    By zederkof in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 08-04-2008, 18:57