Viser resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Svar fra mh

loslobos
    Guest

Standard Svar fra mh

Hvor lang tid skal man vente på at få respons fra en mh ?

MXG
    Guest

Standard

det er forskelligt nogen gange 1 time eller mere MH er jo ikke på dag og nat

MOD-Text:
    Farverne er forbeholdt til Moderatorne og Admin.

Mvh
    Ridder Huma

loslobos
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af MXG
    det er forskelligt nogen gange 1 time eller mere MH er jo ikke på dag og nat
    Jeg forventer heller ikke de er online 24/7,
    Men efter en vente tid på 2døgn begynder man at blive lidt utålmodig :wink:

Katapult Konzales's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Geografisk Sted
    Jorden

Standard

Det kommer an på hvad du har skrevet...
    Jeg skulle have lov til at blive sittet i mere end 2 uger, men jeg fik ikke svar fordi jeg ikke skriv hvornår det var/Hvor lang tid...

Hvis du har ventet MEGET (mange dage) lang tid, så prøv at spørg mh hvorfor? du ikke for svar...

Men husk, det går jo ikke hurtiger af du sender flere...

loslobos
    Guest

Standard

Ok tak for svaret min tålmodighed er ikke opbrugt...endnu
    Så jeg venter lidt og ser hvad der sker :wink:

Edderkop sir. iron's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008

Standard Svar fra en MH

Hej.

Jeg er en af de her MHér ( har ikke noget med denne sag at gøre )...

Vi kan ikke være på 24/7 og heller ik 23/6, men vi prøver på at være på så meget som mulig i vores fritid.. Der kan være nogle beskeder som man ikke kan tyde da man ikke har skrevet helt hvad man vil..

Men vi gør et stort forsøg på at skrive tilbage med det samme vi har gang i sagen..
    X-Multihunter S1, S2, S3, S4, S5 og DKX.
    X-Oplæringsansvarlig for nye MHér.
    X-Coadmin DK i 5 mdr.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    48

Standard

Det er heller ikke alle som har samme døgnrytme, måske har du skrevet til en MH der netop var gået i seng og lige skal have 8 timers søvn, eller en som er på arbejde og har en 12 timers vagt eller skal hente barn i institution og købe ind på vej hjem. Så at forvente svar inden 1 time kan være ret optimistist.

Et sent svar betyder ikke nødvendigvis at der er strejke, men der kan være andre sager som tager tid, især hvis man har 10 breve som siger "hallooooo er du ikke snart online" fra hver person.

Gillian
    Guest

Standard

Jeg er også en af de her stygge MH'ere som I elsker at hade Har dog heller ikke noget med din sag at gøre, af hvad jeg selv ved af.

Jeg vil sige at 24+ timer er alt for lang tid, og så må der enten være sket en fejl i hans/hendes indbox (kommet til at slette en besked) eller personen har haft problemer. Jeg har selv rendt i lidt bøvl, men har heldigvis et godt samarbejde med den anden MH på den server jeg nu engang MH'er på, og det redder tit tingene (læs: han/hun redder mig, når jeg ødelægger mit internet).

Jeg vil tro at langt de fleste MHs tjekker deres konto minimum to gange om dagen, og at de fleste af os gør det oftere. Vi spiller jo selv, og de små pauser i spillet man har fra f.eks. at have sendt alle sine ressourcer til sin troppeby til de ankommer, kan man lige kigge i sin MH indbox. Men der kan jo ske fejl og man kan komme væk fra sit internet i længere tid eller andet. F.eks. hvis man går i byen en fredag kl 18 og først er hjemme meget sent med en lille brandert på og derfor venter at tjekke sit spil til dagen efter, går der jo snildt indtil kl 12 før man er i stand til at svare på noget som helst med en ordentlig tone, og det er 18 timer.

Hvis folk skriver et utydeligt brev (eller en sviner, som vi jo må finde os i), svarer man selvfølgelig. En MH lader ikke et brev være ubesvaret uanset hvor dårligt det er formuleret eller hvor meget personen i den anden ende har lyst til at svine os til. Det håber jeg da i hvertfald ikke

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    33

Standard

Her er jeg helt enig med Gillian. Var selv MH gennem 8 mdr., og for mig var det også vigtigt at man var på sin MH-konto mindst 1-2 gange i døgnet (jeg var online det meste af dagen på min normalt). Jeg vil normalt mene at hvis der går over 24 timer og du ikke har fået svar fra MH, ville jeg kontakte den anden MH med en besked magen til, og eventuelt tilføje i beskeden at du havde sendt den tidligere til første MH, men intet svar modtaget.

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Man skal ikke forvente et svar med det samme.. selvom eg nu altid fik det næsten da jeg brugte sparky..

Kan der som MH'erne siger sagtens gå lidt tid da de også har et liv ved siden af..
    DKX: Oberst Lynild

Tilsvarende Tråde

1. Svar på igm
    By AsSaSiN in forum Arkiv
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 15-12-2011, 16:25
  2. svar
    By minimy in forum Speed Server
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 28-06-2008, 20:55
  3. Svar
    By pivrnec in forum Spørgsmål