Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 27 af 27
    Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Jeg synes det er fornuftigt at i overvejer at skære ned på antallet af servere. I mine øjne skulle s5 aldrig være startet, og da slet ikke på det tidspunkt. Nu står vi med servere der er hver er startet maj, juni, juli (ved godt s5 er fra april men det er sent i april) og fjernes s4 starter næste server først over et halvt år senere (ser man bort fra speed).

Dette er ikke en kritik af admin team da jeg godt ved det ikke er deres beslutning men tyskerne. Blot min holdning til sagen.

Høvding
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    Brabrand

Standard

Jeg ved tilfældigvis, hvor meget guld mange af de store bruger.

De fleste store spillere bruger langt over 1000 guld om ugen, hvor mange små gør det, ingen, så vidt jeg ved. Svarer til ca. 300 dkr om ugen for store spillere, man kan nemlig kun lige køre en stor account uden guld, i hvert fald, hvis den har bare lidt tropper.

Nedskæring lyder fint, vi burde ikke have mere end max 4 aktive servere, 3 normale og en speed, da jeg startede, var der kun 3 normale, hvilket ikke var så sjovt, så vi SKAL i hvert fald beholde speeden, hvilket vi med garanti vil gøre, eftersom, at TravianTeametTykland, tjener rigtig meget på den, da der er spillere fra mange lande.
    Speed #1: K.F. - MOR II
    Speed #2: K.F. - Theo-S
    Speed #3: lund - DW
    Speed #5: SGIH - B.2
    Speed #15: K.F. - ASAP

Holger_danske d. 2
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af KF
    Jeg ved tilfældigvis, hvor meget guld mange af de store bruger.

De fleste store spillere bruger langt over 1000 guld om ugen, hvor mange små gør det, ingen, så vidt jeg ved. Svarer til ca. 300 dkr om ugen for store spillere, man kan nemlig kun lige køre en stor account uden guld, i hvert fald, hvis den har bare lidt tropper.

Nedskæring lyder fint, vi burde ikke have mere end max 4 aktive servere, 3 normale og en speed, da jeg startede, var der kun 3 normale, hvilket ikke var så sjovt, så vi SKAL i hvert fald beholde speeden, hvilket vi med garanti vil gøre, eftersom, at TravianTeametTykland, tjener rigtig meget på den, da der er spillere fra mange lande.
    He he, 1000 om ugen, så sviner man vist med det.
    Jeg har aldrig brugt mere en 1000 om måneden på de største konti jeg har haft.

Udover det så er det spot on med antal servere. 3 alm. og en speed, ikke mere.
    Det ville måske gøre dk serverne attraktive igen.

Jacob1
    Guest

Standard

Det synes jeg også lyder okay med 3 alm. og 1 speed men jeg vil nu foreslå 4 alm. og 1 speed

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    33

Standard

Min personlige holdning er så det mere drastisk end jeres og går på 2 almindelige + speed. I sin tid da jeg startede som spiller var der kun s1, og den var 3 mdr. gammel. Der var derfor masser af spillere, og mange af de problemer vi har nu, havde vi ikke dengang da serveren var så stor.

Ved dog godt at min holdning er ren utopi, da det ikke vil generere nok profit til TravianGames i guldkøb.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Geografisk Sted
    Grandline

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sparky1988
    Min personlige holdning er så det mere drastisk end jeres og går på 2 almindelige + speed. I sin tid da jeg startede som spiller var der kun s1, og den var 3 mdr. gammel. Der var derfor masser af spillere, og mange af de problemer vi har nu, havde vi ikke dengang da serveren var så stor.

Ved dog godt at min holdning er ren utopi, da det ikke vil generere nok profit til TravianGames i guldkøb.
    netop dengang var der nok spillere paa en server til at kunne saette sig op imod den absolutte overmagt, men synes at 3 lyder bedre, da det spreder genstarts mulighederne noget mere .

ps kan sige at en top konto meget vel bruger saa meget guld, det er saa ogsaa det der goer dem til top konti

derudover kan jeg sige at s6.com er paa vej til at genstarter

Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard

Hvorfor står der ikke noget i Newsbox at server 4 er færdig?
    Og hvornår finder man ud af om den genstarter?

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Tilsvarende Tråde

1. @admins
    By B52 in forum Kommentarer
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 24-10-2009, 01:34
  2. Wannebes Admins.
    By Germanicus in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 15
    Sidste Indlæg: 06-06-2009, 20:24
  3. admins mail
    By blackjack sp in forum Spørgsmål