Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 27
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Fredericia

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sparky1988
    Server 4 starter ikke bare sådan uden videre op igen. Der er faktisk ingen garanti for at den overhovedet vil genstarte.

Det er ingen hemmelighed at vi i Danmark har mistet utrolig mange spillere gennem de seneste måneder, og 6 servere (5 normale + speed) er på nuværende tidspunkt alt for mange efter mange spilleres mening (min egen personlige holdning også). Miel (Danmarks eneste admin) har lyttet til kritikken, og det kan ikke udelukkes at serveren måske sættes i bero istedet for at genstartes.

Men normal praksis har hidtil været at der ville gå mindst 2-3 uger før serveren blev genstartet, så giv det venligst en chance.
    Jeg kender en masse der er stoppet og det er udelukkende pga de massive og meget tætte angreb jeg har selv skrevet om det men det virker som om at det er ligegyldigt, og at det bare skal være sådan

men det er klart folk ikke gider spille hvis de ikke kan få et ben til jorden

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Fredericia

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma
    De admins??? vi har altså kun en og en vikaradmin når Miel er væk. Selv han kan godt trænge til en ferie....
    Ja bevareres det skulle heller ikke forståes på den måde

så vidt jeg ved er det frivilligt arbejde og det kan man ikke tillade sig at skynde på

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    33

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ThomasMdk
    Server 4 starter ikke bare sådan uden videre op igen. Der er faktisk ingen garanti for at den overhovedet vil genstarte.

Det er ingen hemmelighed at vi i Danmark har mistet utrolig mange spillere gennem de seneste måneder, og 6 servere (5 normale + speed) er på nuværende tidspunkt alt for mange efter mange spilleres mening (min egen personlige holdning også). Miel (Danmarks eneste admin) har lyttet til kritikken, og det kan ikke udelukkes at serveren måske sættes i bero istedet for at genstartes.

Men normal praksis har hidtil været at der ville gå mindst 2-3 uger før serveren blev genstartet, så giv det venligst en chance.
    Jeg kender en masse der er stoppet og det er udelukkende pga de massive og meget tætte angreb jeg har selv skrevet om det men det virker som om at det er ligegyldigt, og at det bare skal være sådan

Jeg har selv været gennem samme tur de første par måneder af min spilletid, så kender det så udmærket. Ved godt der er mange der er stoppet og hvorfor, men når antallet af spillere daler så kraftigt, må man også være forberedt på at antallet af servere må justeres tilsvarende. Hvis det ikke sker, vil vi ellers se servere som den nyligt afsluttede s4, hvor der ikke engang var 2000 aktive spillere tilbage. Man klager så meget over at de store spillere ikke bekæmper hinanden og at det i stedet går ud over de små. Det er jo klart, når der ikke er flere spillere på en server end at de store kan være i en alliance. Det vil jo unægteligt gøre det svært at danne en modpol, og så får vi hele problematikken med at spillere falder fra.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Fredericia

Standard

Jeg har selv været gennem samme tur de første par måneder af min spilletid, så kender det så udmærket. Ved godt der er mange der er stoppet og hvorfor, men når antallet af spillere daler så kraftigt, må man også være forberedt på at antallet af servere må justeres tilsvarende. Hvis det ikke sker, vil vi ellers se servere som den nyligt afsluttede s4, hvor der ikke engang var 2000 aktive spillere tilbage. Man klager så meget over at de store spillere ikke bekæmper hinanden og at det i stedet går ud over de små. Det er jo klart, når der ikke er flere spillere på en server end at de store kan være i en alliance. Det vil jo unægteligt gøre det svært at danne en modpol, og så får vi hele problematikken med at spillere falder fra.
    Grunden til de angriber de små er fordi det er nemmere for dem, De får meget større udbytte uden nogen risko

omkring det med der ikke er flere store, så er det da udelukkende pga de bliver pillet ned af de store det er en ond cirkel, og det med der ikke er flere end der kan være i en jae det kunne jo ændres ved at lave mindre alliancer og måske sætte en grænse for hvor meget der kan angribes på en dag

i er vel heller ikke interasseret i at miste spillere så hvorfor gør i ikke noget når i ved hvorfor de forlader spillet

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

omkring det med der ikke er flere store, så er det da udelukkende pga de bliver pillet ned af de store det er en ond cirkel, og det med der ikke er flere end der kan være i en jae det kunne jo ændres ved at lave mindre alliancer og måske sætte en grænse for hvor meget der kan angribes på en dag

i er vel heller ikke interasseret i at miste spillere så hvorfor gør i ikke noget når i ved hvorfor de forlader spillet
    Hvis der blev lavet en sådan regel, så ville mange af de store spillere og dem som man ved bruger guld på det, forlade spillet.

Der ville ikke være noget ved det hvis man kun måtte angribe x antal gange dagligt. begrebet fakes ville miste deres betydning, ligesom man ikke ville kunne sende bølgeangreb.

Folk må lære at dette er et krigsspil.

Jeg kom selv ind midt i en server for første gang, og fik også en hård medfart. Men ved at holde ud og læse de guides der er skrevet, så er jeg da kommet igennem det, og kan nu se fordelene ved at spillet er som det er.

vil man have et spil hvor der ikke er krig, så skal man ikke vælge et krigsspil.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Fredericia

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kattie

Hvis der blev lavet en sådan regel, så ville mange af de store spillere og dem som man ved bruger guld på det, forlade spillet.

Der ville ikke være noget ved det hvis man kun måtte angribe x antal gange dagligt. begrebet fakes ville miste deres betydning, ligesom man ikke ville kunne sende bølgeangreb.

Jeg kom selv ind midt i en server for første gang, og fik også en hård medfart. Men ved at holde ud og læse de guides der er skrevet, så er jeg da kommet igennem det, og kan nu se fordelene ved at spillet er som det er.

vil man have et spil hvor der ikke er krig, så skal man ikke vælge et krigsspil.
    Jamen du kan da selv se at det pisser folk af og så burde man nok lytte lidt til sine spillere istedet for at køre sit eget spil og sige sådan er det

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Fredericia

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kattie

Så du mener altså ikke at dem som ikke er "store" spillere ikke bruger penge på guld

jeg kan da så fortælle at jeg også har købt guld og det er jeg sikker på der også er ret mange "små" der gør

og man skal da ikke være ret meget foretnings mange for at regne ud at det giver flere penge at have mange små der køber frem for de få store der bliver tilbage i spillet

Holger_danske d. 2
    Guest

Standard

Så du mener altså ikke at dem som ikke er "store" spillere ikke bruger penge på guld

jeg kan da så fortælle at jeg også har købt guld og det er jeg sikker på der også er ret mange "små" der gør

og man skal da ikke være ret meget foretnings mange for at regne ud at det giver flere penge at have mange små der køber frem for de få store der bliver tilbage i spillet
    Det er snart en floskel at sige det, men det er et krigsspil, og det kører i realtid. Dvs. dem der bruger mest tid på det som regel også vil være de største.
    Ved en ny serveropstart har alle den samme størrelse, så alle har lige muligheder.
    Hvis der blev sat begrænsninger på hvor mange gange eller hvor små spillere de store må angribe, er der jo ligesom ikke noget incitament for at bygge sig stor længere, og så er der ikke meget krigsspil tilbage.

Det er lidt en underlig argumentation, at fordi man bruger guld så må man ikke tabe.

Istedet for at bede om en ændring af selve spillets grundtanke, kan man bare læse guides her på forum.
    Al begyndelse er svær, men dem der lettest og hurtigst kommer godt igang med spillet, er som regel dem der tager sig tiden til i timevis at læse sig igennem alle de gode guides og råd erfarne spillere har lagt på dette forum.

Gillian
    Guest

Standard

Jeg vil godt vædde med at de 10% største spillere bruger 90% af det guld der bliver brugt på en server.

PilsnerJuice
    Guest

Standard

Hvis vi nu antager, at der faktisk var en anstændig og fornuftig overskrift til denne debat, og hvis vi nu antog, at spillere ikke peb over, nogen har bedre sans for krigsspil (og mere tålmodighed til at få det, hvis man ikke besidder det), så kan jeg give mit besyv med.

I bund og gund kan jeg godt følge, hvad der menes med, at det jo ikke er i Travianteamet's interesse at miste spillere. Dog er de forslag til at forebygge dette, helt ude på Lars Tyndskids kornmark.

Husk lige på, at hverken Miel, Sparkie eller nogen af de andre admins (som ikke alle er admins, men som I/du åbenbart antager for at være admins) er bossen over alle i dette spil. De er en flok engagerede mennesker, hvoraf de fleste faktisk ikke får andet for det end en portion guld her og der.

Man skal kigge højere oppe, hvis man søger efter en drastisk ændring i spillet (som fx at få s1 til at blive mere stabil). Travian kommer fra Tyskland, ergo er de højeste chefer derover, og de er nogle værre dovenmikler, der ikke har tid til at tage sig af småproblemer som dette spil i et så lille og ubetydeligt land som Danmark.

Så lad være med at beskylde de forkerte for noget, de ikke kan gøre for. Og prøv lige at kreér noget lidt mere konstruktiv kritik/lidt mere tålmodighed, før du poster noget næste gang, min ven.

/PilsnerJuice

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. @admins
    By B52 in forum Kommentarer
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 24-10-2009, 01:34
  2. Wannebes Admins.
    By Germanicus in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 15
    Sidste Indlæg: 06-06-2009, 20:24
  3. admins mail