Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Tråd: Sitter regler

Team Hove
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mphcph
    nej den hopper ikke ud af den anden konto hvis man åbner en ny internet dims eller hvad jeg skal sige 8)

mvh ham der kan lide at være sitter
    internet dims hedder en browser.. bare til en orentering

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Herning
    Alder
    64

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af candydan

Det kan du godt Kattie - du skal bare åbne et faneblad mere ihvertfald i Explorer.

Du kan være på utallige websites samtidig.

Lige nu har jeg logget mig på 5 gange på min konto - og har alle 5 hovedmenuer på en gang samtidig med at jeg er her på Forum.

Desuden er jeg logget på min mailbakke og min hjemmeside.

Nej, Jeg oplever det samme som Kattie.

Faneblad 1:
    Jeg starter med at logge min egen konto på server 5.

Faneblad 2:
    Jeg logger på som sitter på server 5.

Tilbage til 1, og nr.2 kommer i bagrunden..
    Alt så normalt ud - Men da jeg klikker på et af de 5 knapper i toppen, forsvinder de link's jeg har ude til højre på min egen bruger (ham jeg sitter for bruger ikke links)

Den situation du beskriver, er jo alle dine egne konti.

Jeg kan også sagtens have et par faneblade åbnet med server 3 hvor jeg også spiller - og server 3 fanebladene bliver ikke berørt af at jeg på et andet faneblad logger ind på 5'eren som sitter.

Ps. Tak for støjdæmpningen Miel.

Strider
    Guest

Standard

For at undgå rod i diverse cookies og hvad ved jeg vil jeg anbefale sittere og deslige at benytte flere browsere. Jeg har selv Firefox, Internet Exploder samt Opera kørende konstant for at holde styr på mine konti samt dem jeg sitter

candydan
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Briannospam

Det kan du godt Kattie - du skal bare åbne et faneblad mere ihvertfald i Explorer.

Lige nu har jeg logget mig på 5 gange på min konto - og har alle 5 hovedmenuer på en gang samtidig med at jeg er her på Forum.

Nej, Jeg oplever det samme som Kattie.
    OK - jeg har ikke prøvet med sitter - det lyder bare besynderligt i forhold til alle andre websites.
    Jeg beklager misinformationen

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kattie
    Jeg kan heller ikke være på hos mig selv og min sitter samtidig uden at den hopper af...

Ligesom min bruger logger af hvis min sitter har været inde mens jeg er på, og så har logget ud...

Jeg er jo ikke dum vel.. jeg ved godt at man kan have flere faneblade eller vinduer åbne... Og at man kan køre på forskellige websider mm samtidig.

Men er jeg på min egen bruger, og i et nyt faneblad logger ind på den jeg sitter for... så når jeg vil lave noget på min egen konto, så skifter den automatisk om til min sitterkonto...

candydan
    Guest

Standard

Jeg kan heller ikke være på hos mig selv og min sitter samtidig uden at den hopper af...

Ligesom min bruger logger af hvis min sitter har været inde mens jeg er på, og så har logget ud...

Jeg er jo ikke dum vel.. jeg ved godt at man kan have flere faneblade eller vinduer åbne... Og at man kan køre på forskellige websider mm samtidig.

Men er jeg på min egen bruger, og i et nyt faneblad logger ind på den jeg sitter for... så når jeg vil lave noget på min egen konto, så skifter den automatisk om til min sitterkonto...
    Jeg har nu aldrig betragtet dig som dum
    I min verden findes der ikke dumme spørgsmål, men masser af dumme svar.
    Det lyder besynderligt - har du også prøvet at starte Explorer op en ekstra gang - altså være på 2 x webbrowser samtidig - ikke kun 2 forskellige faneblade i samme connection?

Rambuk SeeZ's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007

Standard

Det er rigtigt hvad Kattie siger.

Hvis man er indlogget på 2 Travian kontoer (som sitter el. 2 brugere), vil det andet vindue/faneblad skifte til den man var på sidst.

Kimowich
    Guest

Standard

Hvis du bruger samme browser til at logge ind på flere brugere på Travian, vil den kun virke på den du sidst sagde "login" ved.. Længere er den ikke, og det er pga. der bruges cookies som hukommelse til hvor der logges ind..

Man kan med forskelige servere, fordi der er forskellige adresser..

Så brug flere browsere hvis du skal logge ind på flere konti på én gang..

Til emnet, det er ligemeget hvilken du logger ind på først, din egen, eller den du sitter for...

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. Regler for sitter
    By Philosophos in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 15-10-2011, 23:47
  2. Sitter regler
    By shakything in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 17-05-2009, 15:31
  3. Regler ang. sitter
    By ora in forum Spørgsmål