Viser resultater 1 til 5 af 5
    casper_rh
    Guest

Standard Hvordan laver man optimal farm?

Hvis man vil omdanne en by til en optimal farm, hvad skal man så pulte? Man skal vel tage hovedbygningen og kasernen ud, så de ikke kan producere tropper...

Eller hvordan gøres det?

På forhånd tak for hjælpen!

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Jo mindre modspilleren er meget stor, og jeg har en udemærket hær til at farme med, så plejer jeg ikke at pulte da det vil gøre at der er stør risiko for spilleren ikke gider spille med= du mister din farm.

Men hvis det er, så skal du vel tage stald, markedsplads, hovedbygning, våben- og rustningsmed og muren. evt. residens

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bastiano
    Jo mindre modspilleren er meget stor, og jeg har en udemærket hær til at farme med, så plejer jeg ikke at pulte da det vil gøre at der er stør risiko for spilleren ikke gider spille med= du mister din farm.

Men hvis det er, så skal du vel tage stald, markedsplads, hovedbygning, våben- og rustningsmed og muren. evt. residens
    og kornavlerne så kan man ikke bygge noget :P men det skal du kun gøre vis spileren har mere end en landsby

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af abemad
    Citat Oprindeligt Skrevet af Bastiano

og kornavlerne så kan man ikke bygge noget :P men det skal du kun gøre vis spileren har mere end en landsby
    Ikke hvis han gerne vil have kornet

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    34

Standard

Jeg plejer at pulte stald, kaserne, hovedbygning, kornkammer og alle kornmarker. For han underskud i kornindtjening, så bliver det rigtig svært for ham at bygge nyt, uden at få hjælp ude fra. Og med kun plads til 800 korn, så er det begrænset hvor meget der kan sendes til byen, og chancerne for at det bliver spist af indbyggerne inden det bliver brugt, er stor.

Du får selvfølgelig intet korn ved at farme så, men korn er også det nemmeste er skaffe via markedspladsen.

Tilsvarende Tråde

1. Hvordan Laver Jeg En Alliance?
    By Darwinism in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 10-05-2009, 19:42
  2. Hvordan laver man det der som i HAR ? ;)
    By panerds in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 14-07-2008, 23:40
  3. Hvordan laver man det der i gør?
    By panerds in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 14-07-2008, 00:29
  4. Hvordan laver man et Palads
    By August in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 23
    Sidste Indlæg: 19-12-2007, 16:03
  5. Hvordan laver man soldater?