Viser resultater 1 til 6 af 6
    dykkerdreng
    Guest

Standard Lynhurtige angreb

Jeg undrer mig over hvordan man kan få f.eks. 7 angreb til at ramme en by, inden for 10 sekunder. Angrebene kommer fra den samme by. Så er det jeg mener at det er fuldstændigt umuligt at nå at sende alle angrebene afsted på 10 sek. Hvordan kan man det?

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Det er nemt nok, nogle kan sende dem på et sek[nogle!]
    Du kan feks. åbne en hel masse vinduer.
    Signatur fjernet pga. overtrædelse af forumreglerne

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

suppelment til ildidan: eller faner

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Gillian
    Guest

Standard

Her er en hurtig guide for dem som har IE ver 7+

OPSÆTNING
    1) Find den by på kortet som du vil angribe
    2) Tryk på "send tropper" enten med din midterste museknap eller højre knap og vælg "åbn i ny fane", gentag til du har så mange faner som det antal angreb du ønsker at sende af sted
    3) Indtast de tropper som skal med i hvert angreb og husk at regn rigtigt, ellers blive de sidste angreb med skæve troppetal
    4) Gå til første fane og sæt musen over "OK" knappen

Nu skal du være lidt fingernem. Vær klar med musen og med fingrene på CTRL og TAB (tabulator) tasterne. Når man holder CTRL nede og trykker TAB vil din browser skifte til næste fane (tab).

ANGREB
    "OK" med musen
    "CTRL" + "TAB" med hånden
    "OK" med musen
    "OK" med musen
    "OK" med musen
    osv.

Du skulle gerne have en masse angreb afsted hvor de rammer pænt efter hinanden. Husk at gå dem igennem og fjern dem som er skæve eller ikke har de rigtige tropper med, hvis du har regnet lidt forkert med de sidste angreb

Et helt andet trick er at få din computer og dit internet til at "lagge", men det må du selv rode med. Det er lidt at udnytte tingene og ikke helt fint i kanten, efter min mening.

SoHFaBeR
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Gillian
    Her er en hurtig guide for dem som har IE ver 7+

OPSÆTNING
    1) Find den by på kortet som du vil angribe
    2) Tryk på "send tropper" enten med din midterste museknap eller højre knap og vælg "åbn i ny fane", gentag til du har så mange faner som det antal angreb du ønsker at sende af sted
    3) Indtast de tropper som skal med i hvert angreb og husk at regn rigtigt, ellers blive de sidste angreb med skæve troppetal
    4) Gå til første fane og sæt musen over "OK" knappen

Nu skal du være lidt fingernem. Vær klar med musen og med fingrene på CTRL og TAB (tabulator) tasterne. Når man holder CTRL nede og trykker TAB vil din browser skifte til næste fane (tab).

ANGREB
    "OK" med musen
    "OK" med musen
    "OK" med musen
    "OK" med musen
    osv.

Du skulle gerne have en masse angreb afsted hvor de rammer pænt efter hinanden. Husk at gå dem igennem og fjern dem som er skæve eller ikke har de rigtige tropper med, hvis du har regnet lidt forkert med de sidste angreb

Et helt andet trick er at få din computer og dit internet til at "lagge", men det må du selv rode med. Det er lidt at udnytte tingene og ikke helt fint i kanten, efter min mening.

Den metode brugte jeg os i starten, men har så prøvet nu med at bruge Ctrl+W som lukker fanen.. det går hurtigere.. nogen siger det er en lille forskel, men jeg gik fra 3 i samme sekund til 5-6 stykker..

Gillian
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af SoHFaBeR
    Den metode brugte jeg os i starten, men har så prøvet nu med at bruge Ctrl+W som lukker fanen.. det går hurtigere.. nogen siger det er en lille forskel, men jeg gik fra 3 i samme sekund til 5-6 stykker..
    Tsk tsk, det er en smagssag

Men taktikken i angreb ligger jo heller ikke i hvor mange man kan sende pr sekund. Man kan sagtens udspille en modstander selvom man kun sender et angreb hvert andet sekund.

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •