Side 3 af 29 FørsteFørste 123451323 ... SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 288
    Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007

Standard

nu henviser han jo til at det var kendt før jul at byerne ville komme tilfældig det tog også os i insane, men vi havde så ikke etableret til stronghold omkring en af de gamle placeringer

lord maniac

moanba
    Guest

Standard

Kære Lord M, tak for tolkningen af APWBD´s svar.

jeg vil ikke forske yderligere i hvordan APWBD kan læse vores forum, blot konstatere at det kan han.

jeg beklager endnu en gang at jeg startede denne debat, og håber at jeg med disse ord kan være medvirkende til at vi igen kan snakke, som meningen er med forum, uden at: rakke ned på andre, bruge anstødelige ord osv.
    og igen udveksle meninger og synspunkter, i en venskabelig og social omgangstone.

moanba

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Geografisk Sted
    Kastrup

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af APWBD
    moanba, hvis du har noget stolthed tilbage, så burde du sige undskyld til Travian Teamet.
    Det samme gælder Julius C.

I anklager Travian Teamet for at favorisere TRIM, fordi vi har været i stand til at tage så godt som alle byggeplaner.
    Men ser du, den eneste grund til at I og SNAG har fået en hver er tilfældigheder.

Den ene holder var tilfældigvis utilgængelig, da det virkelige liv kom først. Ikke alle har tid til at vente i evigheder på at planerne rent faktisk frigøres når det ikke sker på det tidspunkt det var sagt. Det var SNAG planen.

Koalitionsplanen kom i hus, fordi Natarerne er blevet omkring dobbelt så stærke end før i tiden. Dermed holdt den cleaner der blev sendt ikke. Havde Natarerne haft samme styrke som altid havde der kun været en plan derude, som vi ikke havde haft og det er den Germ alliancen har.

Angående placeringerne af byerne, som I piver så meget over på jeres eget forum, har været kendt siden før jul.
    Det kom da også bag på os i sin tid, men vi justerede vores indsats derefter.

Før i tiden var det en nydelse at komme ind på koalitionsforummet, for de ting I skrev var hysterisk morsomme. De spørgsmål og kommentarer er svære ikke bare at kommentere, for det udstiller virkelig mange mangler.
    Men nu er det pinligt og man væmmes nærmest hver gang man læser noget Julius C skriver eller Michaelius for den sags skyld.

Beskyldninger om trusler, beskyldninger om korruption, beskyldninger om partiske forummoderatorer som skal fratages rettighederne til at hyle af grin over jeres mur på 120K.

I burde skamme jer.
    Vi har været bedre end jer på alle punkter. Vi har forstået spillet til fulde og udnyttet de kvaliteter hver enkelt har. Det er ikke hverken TRIMs, INSANEs, TRIMsus', forummoderatorers, multihunters eller Miel skyld, at jeres evner i taktik ikke har stået mål med jeres ambitioner.
    Kan du venligst vise mig hvor på dette offentlige forum at jeg har ankalget Travian Teamet for noget som helst ...for det mener jeg helt klart ikke at jeg har.

Det jeg har gjort er at udtrykke min kritik at man ændrer reglerne på noget SÅ væsentligt som WW-byernes placering og det mener jeg er helt i orden efter som Miel selv har bedt om kommentare netop på regelændringerne ....

Flagermus superallan's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007

Standard

en moderator er en der sørger for tonen er ordentlig i forum,til jer 2 moderatorer der har udtalt jer i denne tråd vil jeg opfordrer jer til at slå orden op i en ordbog,så vil i finde ud af at i ikke egner jer til posten,hvis i virkelig mener det i har sagt i denne tråd..

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af superallan
    en moderator er en der sørger for tonen er ordentlig i forum,til jer 2 moderatorer der har udtalt jer i denne tråd vil jeg opfordrer jer til at slå orden op i en ordbog,så vil i finde ud af at i ikke egner jer til posten,hvis i virkelig mener det i har sagt i denne tråd..
    Hvad en moderator er på et forum må da være individuelt på hvert forum der findes.

Ogmash
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Julius Cæsar
    Det jeg har gjort er at udtrykke min kritik at man ændrer reglerne på noget SÅ væsentligt som WW-byernes placering og det mener jeg er helt i orden efter som Miel selv har bedt om kommentare netop på regelændringerne ....
    Ja, vi var 3 der brokkede os dengang de gjorde det.. kan dog ikke huske du var en af dem ?

Svansus lagde jo også sin koloni omkring et WW (dengang vi startede på kolonien)

Nu har vi jo vidst i snart et halvt år, at de tog røven på os, så er det ikke lidt sent at brokke sig over det ?

Tilmeldingsdato
    Jun 2007

Standard

ordet moderator betyder at modererer altså at sørge for tonen foregår på en anstændig måde,hvilket bestemt ikke bliver håndhævet,derud over forpligter en post som moderator at man ikke udtaler sig partisk,ja kære modratorer der er grænser for hvad man kan udtale sig om på en post som jeres,dernæst er det også en forpligtigelse i har at når i opdager ulovligheder,såsom at bryde ind i andres kontoer,at viderbringe disse oplysninger til de rette personer.

der blev iøvrigt klaget fra flere sider dagen efter at wwbyerne ville blive placeret random.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

ordet moderator betyder at modererer altså at sørge for tonen foregår på en anstændig måde,hvilket bestemt ikke bliver håndhævet,derud over forpligter en post som moderator at man ikke udtaler sig partisk,ja kære modratorer der er grænser for hvad man kan udtale sig om på en post som jeres,dernæst er det også en forpligtigelse i har at når i opdager ulovligheder,såsom at bryde ind i andres kontoer,at viderbringe disse oplysninger til de rette personer.

der blev iøvrigt klaget fra flere sider dagen efter at wwbyerne ville blive placeret random.
    Prøver du at anklage nogen for at hacke andres konti nu?

Og du kan ikke slå ordet moderator op i en ordbog og så vide hvad en moderator er på et givent forum.

Jeg antager du er koalitionsspiller, da du meget godt kører samme stil som Michaelius og Julius C lige nu. Måske det er et optagelseskrav for at få lov til at skrive i denne slags tråde.

Udover det, så er dine indlæg ligegyldige. Hold det til PMs, hvis du er utilfreds med moderatorerne og admins. Det har intet med os andre at gøre.

Tilmeldingsdato
    Jun 2007

Standard

der bliver med 100% sikkerhed enten hacket eller overdraget kodeord..
    dette bliver så mine sidste ord i denne debat.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

der bliver med 100% sikkerhed enten hacket eller overdraget kodeord..
    dette bliver så mine sidste ord i denne debat.
    Det er ikke ulovligt at give sit kodeord ud.
    Jeg kan garantere at ingen i TIT hacker.

Side 3 af 29 FørsteFørste 123451323 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Status på slutspillet (dkx runde 11)
    By Ridder Huma in forum Speed Server
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 24-10-2011, 22:09
  2. Status på slutspillet (dkx runde 10)
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 29-06-2011, 16:42
  3. Status på slutspillet (dkx runde 9)