Side 2 af 29 FørsteFørste 12341222 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 288
    Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af SorenQsk
    Citat Oprindeligt Skrevet af Fernor_S2
    Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma
    Ser udtil at Nestor ikke kan finde ud af at holde på deres WW :P
    Det er jo også svært at holde på et ww når fjenden hedder TRIM
    Du mener når man selv hedder nestor.
    Tja det gør det i hvert fald ikke nemmere at man hedder nestor

Døden
    Guest

Standard

Broeng har lagt sig i spidsen den bandit!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008

Standard

Hva skal KWW med så mange WW's? Er der lagt en plan fra deres side? Ved de hvad en Byggeplan er? Følg den spændende udvikling - personligt glæder jeg mig meget til at se om bare 2 af deres WW's når Trin 1... :P

moanba
    Guest

Standard

jeg finder det under alt kritik at du en forum moderator, er partisk, det kan måsk forklare at 3/4 af alle ww.byerne og Byggeplanerne landede i trims baghaver.. en mistanke som kan bekræftes ved at kigge på kortet.

Nej. nu håber jeg at jeg taget grueligt fejl, men mistanken hjælpes godt på vej når du som moderator udtaler dig partisk. og med denne udatlelse ødelægges også trims rygte da mistanken om unfair hjælp ligeledes underbygges af dine udtalelser.

Kære Trim Undskyld denne svada, som på ingen måde er rettet mod jer, i har gjort det rigtigt godt og respekt for det.

moanba K-Nestor

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af moanba
    jeg finder det under alt kritik at du en forum moderator, er partisk, det kan måsk forklare at 3/4 af alle ww.byerne og Byggeplanerne landede i trims baghaver.. en mistanke som kan bekræftes ved at kigge på kortet.

Nej. nu håber jeg at jeg taget grueligt fejl, men mistanken hjælpes godt på vej når du som moderator udtaler dig partisk. og med denne udatlelse ødelægges også trims rygte da mistanken om unfair hjælp ligeledes underbygges af dine udtalelser.

Kære Trim Undskyld denne svada, som på ingen måde er rettet mod jer, i har gjort det rigtigt godt og respekt for det.

moanba K-Nestor
    Jeg håbede at kunne blive fri for at vi skal have endnu en diskussion af denne art.

1. En forummoderator er en forumbruger der har nogle ekstra rettigheder på FORUM til at kunne rette/låse/flytte tråde og lign. - dette kan ses når moderatoren bruger farvet skrift som kommentar. Derudover er moderatoren også en almindelig forumbruger med samme ret til at debattere og ytre sig som enhver andre.

2. Fordi en bruger er moderator på forum, betyder det ikke at han/hun har ekstra rettigheder på en server - det har kun serverens multihuntere og admin, og tvivler på at Huma er den ene af dem.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af moanba
    hov hov, godt nok er jeg moderator, har jeg sgu lov til at tage parti :wink: det er MHs på s4 der ikke har lov til det, og jeg er ikke MH på nogle af de servere vi har

Trim er bare dygtigere til at koordinere end i er

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

moanba
    Guest

Standard

hvis jeg har trådt nogen over tæerne i mit indlæg beklager jeg dette. men hvis en moderator af et forum kan slette og styre indlæg, og samtidig er partisk, hvordan sikres så en nyanceret debat?

Nul en moderator er en vogter af at debatten ikke løber af sporet og intet andet, når jeg læser en moderator udtale sig læser jeg det som en udtalelse fra spillets ledelse, så derfor bør en moderator være neutral.

P.s.
    Jeg har på intet tidspunkt sagt at Trim ikke er dygtige snarre modsat.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

moanba, hvis du har noget stolthed tilbage, så burde du sige undskyld til Travian Teamet.
    Det samme gælder Julius C.

I anklager Travian Teamet for at favorisere TRIM, fordi vi har været i stand til at tage så godt som alle byggeplaner.
    Men ser du, den eneste grund til at I og SNAG har fået en hver er tilfældigheder.

Den ene holder var tilfældigvis utilgængelig, da det virkelige liv kom først. Ikke alle har tid til at vente i evigheder på at planerne rent faktisk frigøres når det ikke sker på det tidspunkt det var sagt. Det var SNAG planen.

Koalitionsplanen kom i hus, fordi Natarerne er blevet omkring dobbelt så stærke end før i tiden. Dermed holdt den cleaner der blev sendt ikke. Havde Natarerne haft samme styrke som altid havde der kun været en plan derude, som vi ikke havde haft og det er den Germ alliancen har.

Angående placeringerne af byerne, som I piver så meget over på jeres eget forum, har været kendt siden før jul.
    Det kom da også bag på os i sin tid, men vi justerede vores indsats derefter.

Før i tiden var det en nydelse at komme ind på koalitionsforummet, for de ting I skrev var hysterisk morsomme. De spørgsmål og kommentarer er svære ikke bare at kommentere, for det udstiller virkelig mange mangler.
    Men nu er det pinligt og man væmmes nærmest hver gang man læser noget Julius C skriver eller Michaelius for den sags skyld.

Beskyldninger om trusler, beskyldninger om korruption, beskyldninger om partiske forummoderatorer som skal fratages rettighederne til at hyle af grin over jeres mur på 120K.

I burde skamme jer.
    Vi har været bedre end jer på alle punkter. Vi har forstået spillet til fulde og udnyttet de kvaliteter hver enkelt har. Det er ikke hverken TRIMs, INSANEs, TRIMsus', forummoderatorers, multihunters eller Miel skyld, at jeres evner i taktik ikke har stået mål med jeres ambitioner.

casvi
    Guest

Standard

Det viser bare hvor stor en whiner man er, hvis man giver Travian-teamet skylden. Uden dem var der intet spil!

moanba
    Guest

Standard

1. jeg vil gerne starte med at undskylde til hele travian teamet for den "grimme" mistanke jeg luftede.

min holdning er dog stadig at moderatorene skal være upartiske, da de jo styrer forum, og det var denne udtalelse fra Huma, som trickede mig.

2.at byernes placering har været kendt siden jul er en oplysning som kommer bag på mig, jeg havde opfattelsen af at deres placering var tilfældigt??

3.jeg undres over at der kan citere fra vores forum??

Side 2 af 29 FørsteFørste 12341222 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Status på slutspillet (dkx runde 11)
    By Ridder Huma in forum Speed Server
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 24-10-2011, 22:09
  2. Status på slutspillet (dkx runde 10)
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 29-06-2011, 16:42
  3. Status på slutspillet (dkx runde 9)