Viser resultater 1 til 8 af 8

Tråd: et kornlån

Daniel S
    Guest

Standard et kornlån

Jeg får et korn i timen, brug grund af jeg har glemt at bygge en af mine trin 2 kornkammere op til trin 3.Derfor vil det tage mig 2 dage før jeg kan bygge et kornkammer på trin 3.derfor vil jeg gerne låne 40 korn, ps har ikke nogen marketsplads og kan ikke bygge en før mit kornkammer kommer i trin 3

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Alder
    27

Standard

Jo du kan. Skal bare være i trin 1

Daniel S
    Guest

Standard

Det kan jeg ikke fordi jeg får kun 1 korn i timen,og først skal jeg udvide mit kornkammer før jeg kan bygge.Men det vil tage 2 dage medmindre jeg får et lån

Sildepinden
    Guest

Standard

Jeg tror du misforstår noget.
    Hvis du har lvl 1 kornkammer behøver du ikke højere for at bygge en markedsplads.
    Og hvis du har 1 korn i overskud (og ingen hær) så KAN du ikke bygge en markedsplads, da der sikkert står du skal bygge en kornAVLER først.

Passer det?

Daniel S
    Guest

Standard

Kan kan jo ikke bygge noget som helst.Fordi når jeg klikker på en bygning,så står der udvid kornkammert først og det tar langt tid.Hvis jeg kun får 1 korn i timen, derfor vil jeg have et lån

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Alder
    27

Standard

Udvid en kornavler! Du skal ikke udvide andet!

Daniel S
    Guest

Standard

Det vil jeg også,men jeg magler 25 korn og siden jeg kun får et korn i timen.Så vil jeg låne noget korn,siden jeg har 800 tømmer ler jern.Derfor så det ikke går til spild så vil jeg låne korn

Daniel S
    Guest

Standard

mange tak

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •