Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 11
    sejer-svans
    Guest

Standard Opgradering til plus konto

Min ide er at når man som sagt har plus konto så kan man se hvad tid man har råstoffer nok. Fint nok, men synes det ville være dejligt hvis der var en lille boks hvor der stod: råstoffer nok den 30.07 klokken 16:52 med NPC

Med sådan en funktion ville jeg sige det blev nemmere at spille.[/u]

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    33

Standard

kan ikke se hvad den forslag skulle gøre godt for.....

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Nissenis
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma
    kan ikke se hvad den forslag skulle gøre godt for.....
    Der er jeg 100 % uenig.
    Det ville være super fedt hvis den bare sagde at med npc har du nok klokken 00:00.
    Eller os skrive summen af de fire omkostninger, så man kunne gå ind i npc for at se om man havde nok med det samme.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Alder
    29

Standard

Det bruger jeg også. Det er bare hovedregning... Men den idé med, hvornår man har råstoffer nok, vil jeg gerne sige ja til Den er sgu super

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

Det kan jeg ærlig talt ikke se formålet med... Så må man lige bruge lidt hovedregning.

Det eneste der gælder om er jo bare at ligge talende sammen, og så se hvor mange råstoffer man i det hele, og så ved man det.

Jeg har i hvert fald aldrig stået i en situation hvor jeg har følt det nødvendigt at vide hvornår jeg havde råstoffer nok til at npc-handle.

eskerod
    Guest

Standard

Nu er jeg ikke plusbruger (og har kun spillet Travian i en månedstid) - men kan da sagtens se det smarte i en sådan hjælpefunktion.

Men typisk for alle ideer herinde - det starter med at "moderatoren" ikke kan se hvad det dog skal bruges til - her burde vedkommende måske prøve at sætte sig ind i den ide, der bliver foreslået - istedet for straks at gå i baglås....
    Jeg troede faktisk at et sådant folkefærd skulle være venlige og imødekommende - det er de i hvert fald i mange andre fora..

Og til Kattie - jeg synes da bare du skulle glemme alt om hovedregning, og finde kuglerammen frem..
    En helt automatisk funktion i spillet, der udregner det helt af sig selv, kan jo ikke hamle op med hverken hovedregning eller kugleramme...

Som jeg før har påpeget andetsteds - så bør alle forslag da tages seriøst, hvis de kan fremme spiloplevelsen - men det kan man i hvert fald ikke sige om de folk, der "bestemmer" herinde...

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

Nu er det ikke alle forslag der er nødvendige at tage seriøst... og jeg kan stadig ikke se hvad et sådan forslag skal bruges til. Og det kan Mod's åbenbart heller ikke... og så bliver du sur??

Skal vi alle sammen side og klappe i hænderne hver gang der kommer et nyt forslag?? Skal vi ikke have muligheden for at debattere det nye forslag, og komme med VORES EGEN mening om det? eller skal vi alle sammen bare dele din mening, og gøre dig til konge af hele forummet eller hvad?

Lige nu er det dig der viser dig som den mest uvenlige og ikke imødekommende person. Jeg kom med min mening til forslaget, og det er jeg i min fulde ret til, uden at skulle svines til for det.

Så fald nu bare ned på jorden, og accepter at folk har andre meninger end dig selv.

eskerod
    Guest

Standard

Nu er der jo ikke megen debat i moderatorens kommentar:
    "kan ikke se hvad den forslag skulle gøre godt for...."

Så ender al debat jo lige med det samme ... For en moderator har man jo respekt for !!!

Og desuden synes jeg da også at der er overvejende positive tilbagemeldinger i denne tråd - inkl. dig selv (Kattie) - der jo indrømmer at du mangler en sådan funktion -du bruger bare lommeregner - eller hovedregning - i stedet for ;-)

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af eskerod
    Og desuden synes jeg da også at der er overvejende positive tilbagemeldinger i denne tråd - inkl. dig selv (Kattie) - der jo indrømmer at du mangler en sådan funktion -du bruger bare lommeregner - eller hovedregning - i stedet for ;-)
    Nu skriver jeg så også at jeg vil finde en sådan funktion overflødig. Der er mange andre ting jeg hellere ville have ind på Travian.

Hvis man endelig skulle ind i noget, så skulle den fortælle hvor mange råstoffer du skulle bruge i alt. så sparer man 2 sekunder.

Og ellers går man bare ind på markedsplads og forsøger sig med npc og så ved man hurtigt om det kan lade sig gøre, og ca. hvor lang tid der er til.

wup_aha
    Guest

Standard

for mig at se er det lige så brugbart som at vide hvornår man har råd til en bygning uden brug af npc handel. ved ikke om det er muligt at lave, men hvis det er, så ville det da være fint at have.. I behøver jo ikk at bruge det, hvis I er i mod forslaget.

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Opgradering
    By Veryevilbeef in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 20-08-2008, 12:30
  2. Opgradering i by 2
    By LeeHong in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 02-10-2007, 12:24
  3. Opgradering af enheder.
    By Arsin in forum Spørgsmål