Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 21
    Monkey D Ruffy
    Guest

Standard Hvorfor er Teutonryttere så langsomme? Min teori er....

Ja, hvorfor er det lige at Teutonryttere og for den sags skyld også Paladiner er så mega langsomme? Imperianere går jo nærmest lige så hurtigt som en Teutonrytter ridder!

Hvis vi kigger på de forskellige racers hestes hastighed, falder de germanske tropper hurtigt i øjnene som de langsommeste.

Germanere
    Paladin - 10 felter i timen
    Teutonrytter - 9 felter i timen

Romere
    Equites Imperatoris - 14 felter i timen
    Equites Caesaris - 10 felter i timen

Gallere
    Theutaterlyn - 19 felter i timen
    Druiderytter - 16 felter i timen
    Haeduaner - 13 felter i timen

..... Hmm....

Min teori!
    Jeg har overvejet dette nøje, og er kommet frem til denne konklusion. Grunden til at Teutonryttere er urimelige langsomme skyldes, at de altid ridder med hænderne i vejret! Kunne det skyldes dette?

De er simpelthen så krigs-gale at de ikke kan holde hænderne på hesten, hvilket resultere i at hver gang hesten drejer, falder de af! Nu er de jo ikke de skarpeste, så de har nok ikke selv opfanget det endnu, men man kan altså ikke skræmme fjenden væk på flere kilometers afstand. Selvom de prøver på det.

Jeg tror det hænger sammen således!

En Teutonrytter kommer ridende mod fjenden der er 20 timer væk. Han er helt oppe at køre som altid..
    "Chaaaarrggeee!!"
    Og der kommer et sving.
    Da Teutonrytteren har begge arme i vejret og økserne flyver rundt i luften, og svinges i cirkler, som om han allerede er i gang med at halshugge første mand, mister han balancen ved svinget. Hesten drejer stille og roligt, men Teutonrytteren glider hurtigt af hesten.
    Han ikke så hurtigt opfattende, og har endnu ikke opfanget hvad der er sket. Han ligger på jorden og skriger højere end før!
    "Chaaaaaarge!!!!!"
    Han kommer med lidt bsvær på benene igen, og ser at øksekæmperne nu har overhalet ham. Dette irritere ham, men alligevel går der lidt tid med at komme op på hesten, nu når han ikke må bruge hænder.
    Han når ikke meget foran sine økse venner igen før hele showet kan starte forfra.

...Hmm...

Denne teori er det nok tætteste svar man kan finde på deres utrolig langsomme bevægelser.

1/3 Monkey!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Geografisk Sted
    Sjælland, København

Standard

Teutonryttere - 18 felter i timen.

Paladinere - 20 felter i timen.

EDIT: Nåh, det må så være x3 jeg har kigget på.

Men som regel er germanere ikke hurtige på grund af, som du siger, de har armene oppe som normale krigsgale germanere

Lev med det.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Geografisk Sted
    Grandline

Standard

ja på speed det tæller jo ikke med doping det ved du også godt

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Geografisk Sted
    Sjælland, København

Standard

For at være seriøs, så er det på grund af de er så udrustet. Det er det samme med Caesaris og Haeduaner, de er så udrustet, at de ikke engang kan gå 1 felt i timen uden en hest. Til gengæld får du masser af styrke og forsvar

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Tjoooh

Det kunne jo også være fordi Germanerne generelt drikker al den mjød de henter hos deres gallernaboer at deres dobbeltsyn fører dem ad lange omveje.

Det kunne også være at de giver deres heste for meget foder så de mister balanceevnen, og derfor er rytterne nødt til at bruge deres arme og våben som balancestang..

Det kan også være fordi at de germanske ryttere er så veludrustede (her taler jeg ikke om våben :wink: ) at hestene har for tungt et læs at bære..

Det kunne selvf. også bare være for at give alle andre en chance :P
    ** You will unite or you will fall. We are all bound to this one fate, this one doom **

Monkey D Ruffy
    Guest

Standard

Spændende teori Blomst, jeg tager den til efterretning ...

Hmm ...

det er muligt at deres dræber dyr får for mege mad .. Og de drikker også for meget Det hele må da hænge sammen!

Decard
    Guest

Standard

hehe gode teorier :P

btw kan se der er nogen One Piece fans her, vi har et manga forum hvis det er

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

min teori er at de har for travlt at at kigge efter kvinder hvert andet minut

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Geografisk Sted
    Sjælland, København

Standard

^ Kvinderne har jo gallerne

Elefant
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Geografisk Sted
    Grandline

Standard

ja men så burde de jo ride ekstra hurtigt når de angreb en galler by (ville også være fedt hævn på de dumme lyn)

hehe jah vi er opkaldt efter de to karaktere

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Travians langsomme død
    By farsen in forum Kommentarer
    Besvarelser: 23
    Sidste Indlæg: 27-10-2011, 21:47
  2. Hvorfor - hvorfor ikke :-)
    By holsteby in forum Server 1
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 12-08-2010, 16:24
  3. Teutonryttere slagter igennem!