Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 24
    Mygster
    Guest

Standard Tak for denne gang

Hej Gutter og gutinder..

Ja så blev det ikke TRA der løb med sejeren denne gang (santans osse)

Nå men jeg vil bare sig tak for denne gang, og rose mine medspillere i TRA for en virkelig flot indsats! virkelig. Som enkelt alliance, syntes jeg personlig at TRA har gjort det flot. Målet har hele tiden været for os at vi skulle til tops alene, uden nogen store forbund.
    Jeg syntes det er lykkedes rigtig godt.. Men som det ses i nat er det meget svært at holde WW uden disse kæmpe forbund.

Hvem der vinder nu er jeg personligt lidt lige glad med, RD eller VET.
    Hånden på hjertet så syntes jeg faktisk RD fortjener den, fordi de har spillet efter samme filosofi som TRA, nemlig ikke denne store forbund, dominerer deres område.. Og jeg WW strategien, taler for sig selv, især hvis de for vristet sejeren fra VET.

VET er en underlig størrelse hvor der er plads til alle de medløbere, kujoner som gemmer sig, og selvfølgelig stole og dygtige spillere. Men jeg syntes måske at VET er en lidt rodet affærer uden hovde og hale (de logre ikke i takt).

Men ak, det blev ikke TRA så tag den bare RD, hvis i kan.

Mvh Hilsen
    Mygster (Myg på speed), stolt medlem af TRA

PNHN
    Guest

Standard

Flot gået TRA....

Tak for spillet fra RD TOS...

T Tveskæg
    Guest

Standard

Vil også gerne takke TRA.....nogle af de eneste spiller e jeg har haft æren af at måtte sige dav til i mine byer....

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard Re: Tak for denne gang

Citat Oprindeligt Skrevet af Mygster
    Hej Gutter og gutinder..

Ja så blev det ikke TRA der løb med sejeren denne gang (santans osse)

Nå men jeg vil bare sig tak for denne gang, og rose mine medspillere i TRA for en virkelig flot indsats! virkelig. Som enkelt alliance, syntes jeg personlig at TRA har gjort det flot. Målet har hele tiden været for os at vi skulle til tops alene, uden nogen store forbund.
    Jeg syntes det er lykkedes rigtig godt.. Men som det ses i nat er det meget svært at holde WW uden disse kæmpe forbund.

Hvem der vinder nu er jeg personligt lidt lige glad med, RD eller VET.
    Hånden på hjertet så syntes jeg faktisk RD fortjener den, fordi de har spillet efter samme filosofi som TRA, nemlig ikke denne store forbund, dominerer deres område.. Og jeg WW strategien, taler for sig selv, især hvis de for vristet sejeren fra VET.

VET er en underlig størrelse hvor der er plads til alle de medløbere, kujoner som gemmer sig, og selvfølgelig stole og dygtige spillere. Men jeg syntes måske at VET er en lidt rodet affærer uden hovde og hale (de logre ikke i takt).

Men ak, det blev ikke TRA så tag den bare RD, hvis i kan.

Mvh Hilsen
    Mygster (Myg på speed), stolt medlem af TRA

Eehhmm... Efter hvad jeg kan se, så har RD da også en masse forbund?
    - TRA
    - LAL/-ROTTEN-
    - Non. (hygge).
    - Cirkus.

~ Cogito ergo sum ~

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Vil også lige sige tak for spillet til alle venner og fjender. Vi er en lille håndfuld spillere om igennem forskellige alliancer (KOG,THS1,ThTa,S2N og TRA) har kæmpet en ærefuld kamp mod RD. Tak for kampen RD i er sgu ret gode. 8)

/Glory - TRA

hrmunk
    Guest

Standard

skal vi ikke lige blive enige om at i stadig havde været i level 70 ca. hvis ikke VET havde lagt byggeplaner til da i ikke selv kunne skaffe dem...

fatter ikke hvordan man kan kalde det er værdig måde at spille på? At skride fra et forbund lige så snart man har midlerne til at gå selv.. Jeg er LYKKELIG over at TRA ikke løb med sejren... og er nu ligeglad med hvem der vinder bare vi snart kan blive færdige...

Men alligevel GO VET!

mvh

Jacob DP
    Guest

Standard

Tra har sgu heller ingen fremtid på fremtidige servere, sådan som de har spillet.. :P

Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

det kan de så takke deres hovedløse leder for (kig i TRA's profil under leder!), hold kæft en klovn, hvis ikk i havde haft ham som leder, så havde i måske stadig haft et WW, og VET ville evt have haft større chancer for sejer!!!
    Mejer is back on speed!!!

T Tveskæg
    Guest

Standard

Hvis det IKKE er gået op for dig mejer så ønskede TRA IKKE at Vet skulle rende med sejren....

hrmunk
    Guest

Standard

DET VAR RD DER NAKKEDE JERES LORTE WW VET HAVDE KUN EN LILLE ANDEL!!!! SÅ KOM NU VIDERE OG NAK RD

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. tak for denne gang
    By Don Pow in forum Server 3
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 15-07-2011, 00:36
  2. fest ved Denne gang
    By bowlingfreak in forum Server 1
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 12-09-2010, 21:14
  3. Tak for denne gang.
    By Reds1980 in forum Speed Server