Viser resultater 1 til 10 af 10
    the_lion
    Guest

Standard Ikke gensidig personlig iap

Hvis man er i en alliance, kan du kun have iap med en anden alliance på begge sider, altså en gensidig iap.

Men en personlig iap kan du kun skrive i din profil, og du er derfor ikke tvunget til at skrive det i din profil selvom modparten har skrevet det i sin profil.

Mit spørgsmål er så hvad reglerne er hvis det kun er den ene der har skrevet at man har en personlig iap i sin profil. Må ham der så ikke har skrevet personlig iap i sin profil godt angribe ham der har, men ikke omvendt, eller hvad er reglerne? håber i forstår

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Det er fuldstændigt ligegyldigt hvad du skriver i din profil mht. personlige IAP og Forbund. Du må angribe præcist som du har lyst til alligevel.

FC-midtjylland!!!!!!!!!!
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sokrates
    Det er fuldstændigt ligegyldigt hvad du skriver i din profil mht. personlige IAP og Forbund. Du må angribe præcist som du har lyst til alligevel.

rigtigt det er kun noget nogen laver man behøver ikke overholde det

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Et sted i travian

Standard

Det er rigtigt.

Men tommelfinger reglen er man ikke angriber før der er gået 24 timer så begge parter har en chance.
    Der findes ingen dumme spørgsmål.

Blot dumme svar

//SM

FC-midtjylland!!!!!!!!!!
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Smile man
    Det er rigtigt.

Men tommelfinger reglen er man ikke angriber før der er gået 24 timer så begge parter har en chance.
    ja eller 48 timers opsigelsesret

the_lion
    Guest

Standard

ok, og tak for de hurtige svar

CCarlsen
    Guest

Standard

Så vidt jeg ved er der overhovedt ingen regler der siger noget som helst om det. Kun uskrevne regler travian-brugere immellem.
    Selv imellem alliancerne er der vidst ingen regler, så det har ingen konsekvenser fra MH'er at angribe en alliance ens alliance har forbund med...

Ret mig hvis jeg tager fejl...

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    33

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af CCarlsen
    Så vidt jeg ved er der overhovedt ingen regler der siger noget som helst om det. Kun uskrevne regler travian-brugere immellem.
    Selv imellem alliancerne er der vidst ingen regler, så det har ingen konsekvenser fra MH'er at angribe en alliance ens alliance har forbund med...

Ret mig hvis jeg tager fejl...
    Her tager du fejl.

Omkring personlige forbund, IAP's og krige er der ingen skrevne regler omkring dem og det vil sige at du kan angribe så tosset du vil og overtræde dem så længe din egen moral er til det.

Omkring alliancer er det dog lidt anderledes. Hvis din alliance er officielt i krig med en anden alliance er det logisk nok. Ved overtrædelse af en IAP alliancer i mellem, overtræder du heller ikke reglerne, men det gør du derimod ved angreb på FORBUND eller EGEN ALLIANCE! Angreb inden for disse er ulovlige ifølge reglerne.

Senator
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

yeah, og der er vidst nok også en regel med at der ikke må ovetages byer, fra en ex ally m8 før der er gået 48 timer efter han/hun er trådt ud af alliancen.

Ret mig hvis jeg tager fejl;D

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    33

Standard

Det er helt korrekt. Du hverken må eller kan overtage byer fra (ex)allymates eller (ex)forbund før efter 48 timer.

Tilsvarende Tråde

1. Personlig IAP
    By PJH in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 10-02-2008, 17:32
  2. Personlig krig.
    By Inan in forum Arkiv
    Besvarelser: 8
    Sidste Indlæg: 03-01-2008, 14:32
  3. Personlig diplomati
    By TauRus in forum Arkiv
    Besvarelser: 1