Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 33
    Boka
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kbj2
    Citat Oprindeligt Skrevet af Sokrates
    Så må I jo se om I tør smide dem ud ?

- Vi har kun halve rapporter
    Hvis det stod til mig, så lå de her allerede. Men det er jo ww-holderne der sidder på dem, og ww-holdere er ikke altid det mest informative folkefærd (undtagen når de mangler korn)

Jeg vil også sige ligesom danny, at vi har sovet kraftigt i timen, vi havde alle chancer for at gøre skaderne lidt mindre, men forsømte den mulighed.

Nu har VSB jo hele tiden været favoritter, og dette angreb har hele tiden været ventet. Angrebet har muligvis gjort VSB til lidt større favoritter, men ikke noget der ændrer på det store billede. Og det er klart at så længe vi har bare 1% chance for at vinde, så må vi kæmpe for den lille cnance.
    Jeg har hørt at en lille fugl skulle have kvidret om vores angreb på jer.. Er det noget du/i kan be- eller afkræfte?

kbj2
    Guest

Standard

Det kan jeg ikke. De mange fake angreb på vores hovedbyer, fra bl.a. frederikke indikerede jo at der var noget på vej.
    Men en eksakt viden skulle jo komme fra en kvidrende fugl. Jeg har ikke selv nogen fugle i mit fuglebur, og jeg ved ikke hvem, der har hvilke af jeres fugle. Men hvis vi ikke har haft en spion til at fortælle os om bl.a. angrebet, så har vi næsten heller ikke fortjent at komme særlig langt på denne server.

br0ps
    Guest

Standard

Kan kun tilføje en enkel ting.

Vi har nu en del spillere med en del crop i overskud, som vi gerne vil sælge så kontakt de respektive spillere ingame så er jeg sikker på de send en korn .

Nej spøg til side - Kæmpe hånd til dem som planlage det her, og til dem som har brugt 8 måneders simning til at bygge de sweepere op som er kastet ind i det her slag.

[Spin on]
    At i fra holdet ikke har reageret på indikationerne beviser jo bare at i er dummere end den selvdøde gnu vi har som kalder sig en del af ledelsen i VSB
    [/Spin off]

/sajon

Sorry hvis jeg har stødt nogen - NOT!!!!!

dannytooth
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Boka
    Citat Oprindeligt Skrevet af kbj2
    Så må I jo se om I tør smide dem ud ?

- Vi har kun halve rapporter
    Hvis det stod til mig, så lå de her allerede. Men det er jo ww-holderne der sidder på dem, og ww-holdere er ikke altid det mest informative folkefærd (undtagen når de mangler korn)

Jeg vil også sige ligesom danny, at vi har sovet kraftigt i timen, vi havde alle chancer for at gøre skaderne lidt mindre, men forsømte den mulighed.

Nu har VSB jo hele tiden været favoritter, og dette angreb har hele tiden været ventet. Angrebet har muligvis gjort VSB til lidt større favoritter, men ikke noget der ændrer på det store billede. Og det er klart at så længe vi har bare 1% chance for at vinde, så må vi kæmpe for den lille cnance.
    Jeg har hørt at en lille fugl skulle have kvidret om vores angreb på jer.. Er det noget du/i kan be- eller afkræfte?
    Det kan vi snakke om når det hele er afgjort Boka, jeg sender dig ind IGM når WW er level 99

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Nu med grafisk fremstilling

Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Skal vi nu ikke tage og tørre øjnene. VI kom igennem hos VSB, det gjorde de ikke.

Og vi har stadig viljen og tropperne til at vinde.

Rasmus
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Moose
    Skal vi nu ikke tage og tørre øjnene. VI kom igennem hos VSB, det gjorde de ikke.

Haha skal VSB tørre øjnene? :P

Deres WW'er de rykker sku da fremad, jeres blir jo stående, og det vil de osse blive ved med, for i fik vist smadret +5 store råstoflagre i hver WW...! :wink:

Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rasmus

Haha skal VSB tørre øjnene? :P

Deres WW'er de rykker sku da fremad, jeres blir jo stående, og det vil de osse blive ved med, for i fik vist smadret +5 store råstoflagre i hver WW...! :wink:
    Jeg mente nu Holdene

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Det lyder godt at i fortsætter kampen - ellers ville det jo have været alt for let..

Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Det lyder godt at i fortsætter kampen - ellers ville det jo have været alt for let..
    Tro mig, det bliver ikke let :wink:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Sender råstoffer fra Sitter
    By YoYoYo in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 25-04-2009, 17:22
  2. -Slettet- sender alt mod mig
    By heimdahl in forum Speed Server
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 04-08-2008, 22:12
  3. Nej! Jeg sender ikk en tp til dig ! :D