Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 37

Tråd: stillingen

Åleteam
    Guest

Standard

ja jeg bliver nødtil at blande mig her.

jeg vil godt give boka og ca. ret i det ser meget sort ud for holdet men i har også været stor favoriter i mine øjne igennem hele spillet, selv om jeg ikke er meget for at skrive det her inde....

men tænk på hvordan serveren havde set ud hvis der ikke var nogle som havde ture at tage kampen op mød jer!!! det havde nok været den kedligste server ever.

og gutter lad os nu bevare en god tone over for hinaden da det jo kunne være man kom i samme alliance når den starter op igen

Theevil
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Åleteam
    ja jeg bliver nødtil at blande mig her.

jeg vil godt give boka og ca. ret i det ser meget sort ud for holdet men i har også været stor favoriter i mine øjne igennem hele spillet, selv om jeg ikke er meget for at skrive det her inde....

men tænk på hvordan serveren havde set ud hvis der ikke var nogle som havde ture at tage kampen op mød jer!!! det havde nok været den kedligste server ever.

og gutter lad os nu bevare en god tone over for hinaden da det jo kunne være man kom i samme alliance når den starter op igen
    Helt enig i at Raex har været klare favoritter fra start, men der vil altid blive dannet mindst to fløje i travian viser erfaringen så det med ingen modstand tror jeg aldrig har været en mulighed :wink:

Synes dog at holdene og specielt mongers har spillet dette slutspil mindre heldigt.. Men ja alt kan ske, og jeg håber på en spændende afslutning..

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007

Standard

lad os overlade alle disse slags spekulationer etc. til når et WW harr nået trin100, og vi henter alle skeleter ud af skabene og løfter sløret for nogle ting.
    Slåfejl og idioti er en levevej.
    Blood and Gore, what a View, what a Joy

snoren
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Night_Stalker
    lad os overlade alle disse slags spekulationer etc. til når et WW harr nået trin100, og vi henter alle skeleter ud af skabene og løfter sløret for nogle ting.
    Jeg kan allerede nu afsløre, at jeg er uden tvivl er den skarpeste kniv i skuffen

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af snoren
    Jeg kan allerede nu afsløre, at jeg er uden tvivl er den skarpeste kniv i skuffen
    Uenig
    Retired!

Gnumaster
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af JuliusCaesar
    Uenig
    Enig i uenig

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Geografisk Sted
    Greve

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Gnumaster
    Citat Oprindeligt Skrevet af JuliusCaesar
    Uenig
    Enig i uenig
    Uenig i enig i uenig

Intervention
    Guest

Standard

Hvor fanden er Mongers henne i dette spil?1?!?!?! Troede de ville være med til at gøre en forskel!?!?!?

Tha Pope
    Guest

Standard

Mongers?? hvem mongers

btw Uenig..

Pope

Fladfly
    Guest

Standard

Jeg synes der er lidt stille!?

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde