Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Tråd: stillingen

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007

Standard

det er da fantastisk at se at alle holders ww's har stået i stampe i flere dage indtil vidre pussigt
    Slåfejl og idioti er en levevej.
    Blood and Gore, what a View, what a Joy

kbj2
    Guest

Standard

Ja de står i stampe, fordi håndværkerne strejker. De er sure over, at fjenden destruerede deres store øllager. For som de siger "der er sgu da ingen, der kan arbejde uden øl".

Lord T
    Guest

Standard ...

Well, nu er det sådan i et slutspil at du ikke kan regne med de statistikker hele tiden udover. HVEM DER EGENTLIG FØRER I DETTE ØJEBLIK!?!?

Det kræver taktisk spil og det er blevet bevidst fra VSB's side de sidste mange dage.
    Meen mon ikke holdene også har noget i baglommen.
    Og hvem ved hvor Mongers står lige pt? ingen ved om de ligepludselig sætter alt ind på VSB WW's eller Holdene's WW's.
    Alt er så utilregneligt medmindre du har adgang til alle 3 Alliancers forum

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Lige en update, senere idag vil Alle VSB WW, nok indtage 1-5 pladsen

Underværk
    Spillere navn Alliance Trin
    1. Ridder Svane Een for alle........ VSB 85
    2. Forestkiller Samsø Skytteforening VSB 81
    3. Camelot VSB - Rebels Wonder VSB 68 -
    4. Hestene Eternal Bliss VSB 59 -
    5. Etymoligy1 Holdets New Frontier Holdet 58 -
    6. Plantesnoren VSB United VSB 57
    7. Brumbasserne SammenHOLDET Holdet 54 -
    8. Luskved VidunderHoldet Holdet 52 -
    9. Lucky Pierra Amon Kuhns Tempel Mongers6 49 -
    10. Natars - 0 -
    11. Natars - 0 -
    12. Natars - 0 -
    13. Burgos Warmongers Warwonder VSB-RX 0 - :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
    Venligst

Kongeørnen
    Dyreparken

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Ja spændende kan man ikke ligefrem sige det er... vi har nu 1-5 pladsen det vil sige at holdet og mongers ikke kan nakke alle 5 og holdets WW har ikke steget 1 lvl. i meget lang tid grundet VSBs stærke cleanere som nakkede lagrene, bedre held neæste gang

Lord T
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mini-stryhn
    Ja spændende kan man ikke ligefrem sige det er... vi har nu 1-5 pladsen det vil sige at holdet og mongers ikke kan nakke alle 5 og holdets WW har ikke steget 1 lvl. i meget lang tid grundet VSBs stærke cleanere som nakkede lagrene, bedre held neæste gang
    Mini-stryhn
    Jeg spiserfolk som dig til middagsmad på mit rugbrød.
    Hvad laver du i et slutspil? Læs dog på det inden du udtaler dig. ALT! kan nå at ske. i mangler stadig +10 trin.

Boka
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lord T
    Mini-stryhn
    Hvad laver du i et slutspil? Læs dog på det inden du udtaler dig. ALT! kan nå at ske. i mangler stadig +10 trin.
    Hvad laver du i et slutspil??!

Ja ALT kunne ske hvis NØ-Koalitionen ikke havde øslet størstedelen af deres cleanere væk på to fake wws!

Lord T
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Boka
    Mini-stryhn
    Hvad laver du i et slutspil??!

Ja ALT kunne ske hvis NØ-Koalitionen ikke havde øslet størstedelen af deres cleanere væk på to fake wws!
    Søde skat du har vidst heller ikke noget at gøre her.

Tha Pope
    Guest

Standard

vi ved godt at det ikke er slut før den fede dame har sunget... kom så med det...

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Mini-stryhn

Tja vi ligger fra 1-5 og alle ved at i ikke kan nå at få allesammen ned derudover så har holdets største WW ikke steget(i lvl.) i meget lang tid, javist i kommer med et andet, men prøv at vær lidt realistisk og indrøm i ikke kan nå det, jeg ved skam godt alt kan ske i et slutspil, men i har allerede sløset i hvertfald 60-70% af jeres cleaner væk:/

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. at men an flytte rundt på stillingen
    By Battlesam in forum Arkiv
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 07-09-2007, 09:45

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •