Side 1 af 10 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 97

Tråd: MrAlbani

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard MrAlbani

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg ligger den her ind, men ellers må jeg/moderatorne jo flytte det ..

Men som overkriften siger handler den her om MrAlbani, hvorfor rykker den WW i hans by ikke op?

For lige som det er nu, virker det som om at D vinder serveren?
    Hej!<3

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Det er såmæn fordi han mangler et/flere lagre, og uden dem kan han ikke samle råstoffer nok til at bygge på ww'et..

Så lige nu bliver der bygget lagre i stor stil i den by.
    aka Snow

Rasmus
    Guest

Standard Re: MrAlbani

Citat Oprindeligt Skrevet af Freakshow
    Ved ikke om det er det rigtige sted jeg ligger den her ind, men ellers må jeg/moderatorne jo flytte det ..

Men som overkriften siger handler den her om MrAlbani, hvorfor rykker den WW i hans by ikke op?

For lige som det er nu, virker det som om at D vinder serveren?
    Fordi han fik en omgang hunde prygl

KarstenKørelærer
    Guest

Standard

Ja det virker til at RD vinder alligevel. Hvordan det er muligt at overtage rottens WW er mig en gåde.
    Har rotten været RDér igennem hele spillet eller hvad er det lige der sker?

Man må gi de RDér at de kan deres kram. De får smadret deres WW men alligevel får de tryllet et WW frem og alliancen RD vinder igen serveren. Trist.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

KarstenKørelærer: den er aldels ikke overtaget :shock: elelrs ville jeg have set kamprapporterne.. eftersom jeg sitter den WW du omtaler

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

KarstenKørelærer
    Guest

Standard

øhhh før tilhørte den -ROTTEN-, nu tilhører den RD. Kig evt. under alliance ved ww-byerne...

Det er rigtig flot at du sitter på WWét. Klap! Klap!
    Du er jo også mere sim-spiller end travian-spiller. Det såes jo tydeligt da EGO udraderede dig selvom du havde en hel alliance til at hjælpe dig.

wamba77
    Guest

Standard

værsegod her er din bp tilbage-- Mvh Echer tak for lån

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af KarstenKørelærer
    øhhh før tilhørte den -ROTTEN-, nu tilhører den RD. Kig evt. under alliance ved ww-byerne...

Du er jo også mere sim-spiller end travian-spiller. Det såes jo tydeligt da EGO udraderede dig selvom du havde en hel alliance til at hjælpe dig.
    nu har jeg spillet sammen med Huma og han er da ikke en sim spiller så vil da gerne vide hvor du har det fra
    DKX: Oberst Lynild

Rasmus
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af KarstenKørelærer

Vi i RD har ikke overtaget Rottens WW, de er bare kommet ind i RDs WW alliancer! :wink:

Så har spioner jo ikke en chance for at tjekke hvor mange "tusind" vi sku have i vores WW'er

Det du skriver kan jeg kun grine af, du har tydeligvis ikke en skid styr på dine facts

Om Huma er fedt spiller eller offensiv, vil jeg ikke udtale mig om, men tror jeg nu næppe han er :wink:

RD er allyen du mener, den hvor Pink og Wandes er i nu :wink:

Rotten er jo gået ind under RD fanen, også kommer deres WW jo naturligvis osse ind i WW alliancen :wink:

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Ok tak :p ..
    Men kan Albani overhovedet nå at få byget sine lagre op inden RD har vundet serveren? For de må jo tage en helveds tid at bygge (undskyld sproget) .. For han har stået stille på trin 94 længe nu syntes jeg da.
    Hej!<3

Side 1 af 10 123 ... SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •