Side 3 af 6 FørsteFørste 12345 ... SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 57
    Boka
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kpthell
    Citat Oprindeligt Skrevet af Boka
    Wupti.. Så er vi oppe på 3 VSB Vidundere, mens bundholdende på livet løs stadigvæk scouter natarernes NØ byer for at finde ud af om det virkeligt kan passe, at der står så meget defense at de ikke kan komme igennem.
    folk skal jo også passe på din sweep hr boka. den er vel på 4k imps nu?

og forsvar har du jo ik rigtig så meget af i dine byer. det er letter at tag byer fra dig end det er at lokke en pige på 5 år med en slikkepind
    Hvis det er så let, hvordan kan det så være at jeg har flere byer en du nogensinde kommer til at have?

nu ved jeg godt hvem det er du mener her. men jeg er ikke ham, sorry.

men boka fordi du har mange byer, får du jo ikke flere skills af. du er og bliver dårlig til travian. og fordi du har 30 byer. så er din tissemand jo heller ik 30 cm. men dog kun 3
    Hvis du er så stor i kæften tør du vel også sige hvem du er ingame? Har aldrig påstået jeg var god til travian, og selv hvis jeg havde tror jeg næppe du kunne bedømme det ud fra de mindre hære jeg har mistet hos enkelte bundholdspillere, medmindre du selfølgelig har info om de ting jeg foretager mig omme bag rampelyset

kpthell
    Guest

Standard

Wupti.. Så er vi oppe på 3 VSB Vidundere, mens bundholdende på livet løs stadigvæk scouter natarernes NØ byer for at finde ud af om det virkeligt kan passe, at der står så meget defense at de ikke kan komme igennem.
    folk skal jo også passe på din sweep hr boka. den er vel på 4k imps nu?

og forsvar har du jo ik rigtig så meget af i dine byer. det er letter at tag byer fra dig end det er at lokke en pige på 5 år med en slikkepind
    Hvis det er så let, hvordan kan det så være at jeg har flere byer en du nogensinde kommer til at have?

nu ved jeg godt hvem det er du mener her. men jeg er ikke ham, sorry.

men boka fordi du har mange byer, får du jo ikke flere skills af. du er og bliver dårlig til travian. og fordi du har 30 byer. så er din tissemand jo heller ik 30 cm. men dog kun 3
    Hvis du er så stor i kæften tør du vel også sige hvem du er ingame? Har aldrig påstået jeg var god til travian, og selv hvis jeg havde tror jeg næppe du kunne bedømme det ud fra de mindre hære jeg har mistet hos enkelte bundholdspillere, medmindre du selfølgelig har info om de ting jeg foretager mig omme bag rampelyset
    jeg ved meget min lille ven. ved også du altid går tidligt i seng, fordi din mor siger det

Boka
    Guest

Standard

Vi er enkelte som har et liv udenfor travian

kpthell
    Guest

Standard

Vi er enkelte som har et liv udenfor travian
    og tak fordi du har det

jydebamse
    Guest

Standard natar

hejsa, er ny herinde. har kun spillet i godt en uge på server 3 så ville egentlig godt vide hva de der natar er for nogen??

Massi Godfather
    Guest

Standard

Jydebamse, se Humas flotte guide på:

http://forum.travian.dk/viewtopic.ph...0a390b95d8957d

Håber det hjælper

jydebamse
    Guest

Standard

ok takker mange gang.. som jeg har forstået det vil de der natar overtage serveren ved at bygge et vidunder(ww??)

snoren
    Guest

Standard

Til din information Sjarles, så står Mongers ikke alene mere! De har brudt deres løfte til RaEx og istedet joinet et eller andet hold

øhh har vi nu også det mr store boka zzzzzzzzz tos

vil jeg da gerne lige høre lidt mere om nu når du er så klog i hatten mr sim noob
    Hvorfor nu disse personlige angreb?

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Ja hvad sker der med det? Er der en god grund til at kpthell opfører sig som et pattebarn eller er han bare en af de typer som ikke bør have adgang til internet?

Boka
    Guest

Standard

kpthell#

Kan jeg ikke lige få dit ingame navn? Så vil jeg gerne lige tage diskutionen derfra

Side 3 af 6 FørsteFørste 12345 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Begynder beskyttelse ???
    By The red one in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 05-11-2008, 02:23
  2. begynder beskyttelse
    By euglena in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 27-10-2008, 20:35
  3. Begynder beskyttelse
    By Piter in forum Spørgsmål