Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 57
    kpthell
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Boka
    Til din information Sjarles, så står Mongers ikke alene mere! De har brudt deres løfte til RaEx og istedet joinet et eller andet hold

øhh har vi nu også det mr store boka zzzzzzzzz tos

vil jeg da gerne lige høre lidt mere om nu når du er så klog i hatten mr sim noob

Jacob DP
    Guest

Standard

Nogen der kan give mig de vante kordinater?

Bliss
    Guest

Standard

Ja, så går det løs!

Den 03.05.08 klokken 03:16:31 blev serverens første WW-by venligt overtaget af de rare Natarer (VSB's nyeste forbund). Man skal bare spørge dem sødt, så rydder de byen for en og senatorerne kan vandre lige ind. Underducks har vist sig at have mesterlige overtalelsesevner.

Lige nu ser det sådan ud:

Rigtig god kamp til alle, og må det pæneste sandslot vinde! (Jeg har hørt, at det hjælper på WW-byens moralebonus at farve det lyserødt).
    Hestene agter at bygge stor stald i vores, så hvis I liiige venter lidt med at angribe os, ville det være super.

/Bliss (s3's første WW-sitter :P)

Boka
    Guest

Standard

Wupti.. Så er vi oppe på 3 VSB Vidundere, mens bundholdende på livet løs stadigvæk scouter natarernes NØ byer for at finde ud af om det virkeligt kan passe, at der står så meget defense at de ikke kan komme igennem.

carbonic
    Guest

Standard

Faktisk har Holdene inviteret natarene over til mjød og fællesdans. Nogen har jo manerer når nye kommer til nabolaget :p

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008
    Geografisk Sted
    Fyn,Danmark

Standard

første cleaner sendt mod natarby

kpthell
    Guest

Standard

Wupti.. Så er vi oppe på 3 VSB Vidundere, mens bundholdende på livet løs stadigvæk scouter natarernes NØ byer for at finde ud af om det virkeligt kan passe, at der står så meget defense at de ikke kan komme igennem.
    folk skal jo også passe på din sweep hr boka. den er vel på 4k imps nu?

og forsvar har du jo ik rigtig så meget af i dine byer. det er letter at tag byer fra dig end det er at lokke en pige på 5 år med en slikkepind

Boka
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kpthell

og forsvar har du jo ik rigtig så meget af i dine byer. det er letter at tag byer fra dig end det er at lokke en pige på 5 år med en slikkepind
    Hvis det er så let, hvordan kan det så være at jeg har flere byer en du nogensinde kommer til at have?

kpthell
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kpthell

Hvis det er så let, hvordan kan det så være at jeg har flere byer en du nogensinde kommer til at have?

nu ved jeg godt hvem det er du mener her. men jeg er ikke ham, sorry.

men boka fordi du har mange byer, får du jo ikke flere skills af. du er og bliver dårlig til travian. og fordi du har 30 byer. så er din tissemand jo heller ik 30 cm. men dog kun 3

Cuba
    Guest

Standard

hvor herre bevares... kan I ikke pisse territorie af et andet sted ? og ellers bare være en smule voksne herinde.

Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Begynder beskyttelse ???
    By The red one in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 05-11-2008, 02:23
  2. begynder beskyttelse
    By euglena in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 27-10-2008, 20:35
  3. Begynder beskyttelse
    By Piter in forum Spørgsmål